Ο ισπανικός όμιλος μόδας Mango προσαρμόζεται στους δασμούς που επέβαλε η κυβέρνηση Τραμπ στις εισαγωγές από την Κίνα και ενδέχεται να επανεξετάσει τη γκάμα των προϊόντων που διαθέτει στις Ηνωμένες Πολιτείες, την πέμπτη μεγαλύτερη αγορά του, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Η Mango δεν σκοπεύει να αυξήσει τις τιμές για να αντισταθμίσει την επίδραση των δασμών, παρά το γεγονός ότι αυτό μπορεί να μειώσει τα περιθώρια κέρδους της, ανέφερε ο CEO Τόνι Ρουίθ σε συνέντευξή του στο Reuters και τη γαλλική εφημερίδα Les Echos, από την έδρα της εταιρείας στη Βαρκελώνη.
Ωστόσο, ο όμιλος, που διαθέτει φορέματα σε τιμές από 49,99 έως 359,99 δολάρια, εξετάζει το ενδεχόμενο να επικεντρωθεί σε υψηλότερης ποιότητας και πιο μοντέρνα ρούχα και αξεσουάρ για την αμερικανική αγορά. Τα ακριβότερα είδη έχουν συνήθως μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, γεγονός που διευκολύνει την απορρόφηση του πρόσθετου κόστους.
"Θα προσαρμοστούμε στις εξελίξεις"
"Θα δούμε πώς εξελίσσεται η κατάσταση και θα προσαρμοστούμε", δήλωσε ο Ρουίθ. "Προς το παρόν, δεν υπάρχουν σχέδια για παραγωγή στις ίδιες τις ΗΠΑ, αλλά θα παρακολουθήσουμε στενά τις εξελίξεις. Είναι βασικό στοιχείο της δραστηριότητάς μας να επανεξετάζουμε συνεχώς τις πηγές προμήθειας και τα ζητήματα εφοδιασμού".
Οι νέοι δασμοί επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση Τραμπ την περασμένη εβδομάδα, με τον πρώην πρόεδρο να κατηγορεί την Κίνα ότι δεν έχει κάνει αρκετά για να περιορίσει τη ροή φαιντανύλης και πρόδρομων χημικών ουσιών στις Ηνωμένες Πολιτείες.